اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین جزئیات از مدرسه‌‌ای که زیر آب رفت

گوشی به «گوشه» بدهکار نیست/ بلاتکلیفی دانش‌آموزان در سایه بی‌خیالی مدیر امور آب لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: علی‌رغم دستور صادر شده از سوی استاندار لرستان اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی امور آب استان برای ساخت مدرسه روستای «گوشه» انجام نگرفته است.

گوشی به «گوشه» بدهکار نیست/ بلاتکلیفی دانش‌آموزان در سایه بی‌خیالی مدیر امور آب لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا زینی‌وند مقدم ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش لرستان در خصوص آخرین وضعیت ساخت مدرسه در روستای «گوشه» شهرستان دورود اظهار کرد: این مدرسه در بخش سیلاخور زیر آب سد «مروک» رفته است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم دستور صادر شده از سوی استاندار و پیگیری‌های آموزش‌وپرورش لرستان اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی امور آب استان برای ساخت مدرسه انجام نگرفته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه فرماندار دورود نیز مذاکراتی را برای ساخت مدرسه با امور آب استان داشته، افزود: با این وجود هیچ تلاشی برای ساخت مدرسه زیر آب رفته انجام نشده است.

زینی‌وند مقدم با بیان اینکه استاندار لرستان نیز تاکید بسیاری بر تحویل مدرسه در ابتدای مهر امسال به آموزش‌و‌پرورش داشتند، گفت: با روند فعلی بعید است اتفاق خاصی بی‌افتد.

وی تصریح کرد: امروز برای تعیین تکلیف این موضوع از مدیر امور آب لرستان دعوت به عمل آمده بود که متاسفانه در این جلسه شرکت نکردند.

گفتنی است با آبگیری سد «مروک» از چهارسال گذشته روستای «گوشه» بخش سیلاخور و به تبع آن دو مدرسه این منطقه زیر آب رفته بودند که یکی از این دو مدرسه به طور کامل تخریب شد و امور آب لرستان موظف به احداث مدرسه در این روستا شده بود که با وجود تاکیدهای فراوان اما تاکنون این مهم تحقق نیافته است.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول